Diskuse

"Veselé" historky ze školky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pohled svobodného člověka se bude vždy lišit od pohledu indoktrinovaného člověka. Vám karma. R^

1 0
možnosti

V rámci vyváženosti doplním pozitivní pohled: Já ve školce také nikdy nespal. Učitelky to respektovaly, musel jsem jen ležet abych nedemoralizoval zbytek třídy a abych se zabavil, dostal jsem vždycky do ruky obrázkovou knížku.

Jako vždy: jsou lidé normální a nenormální. A protože se nejvíc protřepávají a medializují špatné zkušenosti, vypadá to, že těch špatných je víc.

0 0
možnosti

Vy absolutně nevíte v jakém to bylo kontextu, ale máte jasno, že v té školce to musí vypadat jak ve vězení. Jo a je úplně normální, že se dítě dovoluje na toaletu. Učitelka musí mít přehled.

To já mám zas takovou zkušenost: V našem městě je školka umístěná ve dvou budovách (nová/stará) moje dcera bývala přes školní rok v nové budově, ale o prázdninách jsou děti jen na staré budově - ta je dost blbě funkčně rozdělena. Jednou si tam pro ni takhle odpoledne příjdu, rozhlížím se a dcera nikde. Tak se ptám paní učitelky kde je a ona nemá absolutně představu, tak ji začneme hledat, ona si v klidu seděla na záchodě, ale mě opravdu vyděsilo, že učitelka opravdu neměla nejmenší tušení, kde, že se to moje dítě nachází. Takže tak asi ...

0 0
možnosti

Škoda. Autorka hází všechny školky a školy do jednoho pytle. Nikde nepřipouští, že by se nějakému dítěti mohlo líbit ve školce nebo nedejbože ve škole. Má dost hodně omezený pohled. Všechny školky jsou špatný (na základě zkušeností např. z roku 1984....haha) a všechny školy jsou taky špatný. Výjimky se nepřipouští. Je mi líto, jestli má špatné zkušenosti, ale měla by přijmout i fakt, že ne v každé školce i škole čarodějnice trhají dětem končetiny a traumatizují je až do konce života. Mým dětem se ve školce líbilo (líbí), "tety" byly (jsou) neskutečné a úžasné. Mají můj obdiv. Škoda, že je všechny hází autorka do jednoho pytle. To si určitě nezaslouží...Obdobnou zkušenost máme i ze školy. Paní učitelka je skvělá a já si občas říkám, že musí mít svatozář. Kolikrát až žasnu, co všechno s dětmi dělá...

Jana níže to napsala skvěle...:-)

2 0
možnosti

..... a já porád z čeho je celej ten národ tak traumatizovanej?!,- a vida,- školka;-D!

3 0
možnosti
Foto

J65a49n42a 92M28a35j57o31v85á

18. 5. 2017 23:31

A taky jsme se všichni narodili v těch porodnicích. To už jsou dvě traumata....to se skoro nedá přežít.

3 0
možnosti
Foto

J44a41n94a 40M32a12j11o94v31á

18. 5. 2017 19:10

Moralizujete nad 40 let starými situacemi?Rv

A to se z toho má vyděsit kdo? Já si ze školky pamatuji, že jsem při spaní dostávala pusy od okololežících chlapečků. Jeden se jmenoval Radeček a donesl mi snubní prstýnek, nejspíš z pokladů po babičce. Maminky to pak nejspíš nějak citlivě vyřešlily, to si, na rozdíl od těch pusinek, nepamatuji.

x

Ehm, znamená to něco ve vaší diagnostice supertyranských praktik školek? Jooo, taky jsme dostávali rybí tuk. Ten byl fakt hnusný. A jo, táhne se to se mnou. Věřila byste, že v práci po mně chtějí plnění úkolů v temínech? Dokonce i takových úkolů, které mne nebaví.

2 0
možnosti

Jo a ještě něco. Každý, kdo prošel takovouhle péčí, má morální právo oněm "pečovatelkám" na potkání poděkovat vzduchem chlazeným potlamníkem obecným .

0 0
možnosti

A že se potom někdo díví, když žák pobodá nebo jinak zmrzačeí učitele. Že se potom všichni diví aj ušima. http://prasek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=299072

1 1
možnosti