Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Jsem starší bratr (dvakrát), následně trojnásobný otec a v současnosti mnoho - mnohonásobný děda. A moje zkušenost říká, že dceřina hysterie je vyvolána hysterií matky. Pokud byste uměla dítěti vyložit, že se nic neděje, že se jen vyspinká a Vy si pro ni přijedete, bylo by dítě klidné (Vy byste ovšem neměla dnešní námět). K názoru dítěte je jistě třeba přihlížet - pokud je alespoň trochu rozumný. Vámi vyvolaná hysterie má ovšem k rozumnosti daleko.

Mimochodem: Dvojnásobná otevřená zlomenina. Dítě nechce zůstat v nemocnici. Také je třeba respektovat jeho názor???

PS: Vždy jsem litoval děti hysterických matek (rodičů). S brekem do školky, do školy, k lékaři, na tábor. Mají těžký život, neustále se bojí (a nejspíš jim to zůstane do dospělosti).

24 7
možnosti
Foto

Váš přístup je stejně správný jako přístup autorky. Prostě vaše děti, vaše právo rozhodovat.

7 0
možnosti
VV

Bohuzel jsem po nehode pred deseti lety mel prilezitost poznat krcskou nemocnici. Nic horsiho jsem v zivote nezazil.

1 0
možnosti
Foto

Já zas v tolika nemocnicích neležel, abych mohl srovnávat, ale myslím, že mají, v rámci možností, slušný standard.

Ale, samozřejmě, některá privátní zařízení mají nesrovnatelně vyšší úroveň.

0 0
možnosti
Foto

Víte madam ona ta nemocnice není nafukovací aby se tam kdekdo motal a překážel. Tak dlouhý nářek, že byste jednou musela být doma sama? Ani se to nedalo dočíst.

11 11
možnosti
HV

Nefukovací? Myslíte,že by tak moc zabrala prostoru kdyby si sedla na židli vedle postele? Nebo v nejhorším kdyby u té postele stála? A řekl bych že nešlo o to, zda by byla doma sama autorka, ale že by v nemocnici byla sama její dcera.

10 2
možnosti
Foto

Jestliže způsob zacházení s "běžnými" pacienty naši politikové srovnávají s úrovní lékařské péče o ně samotné a domnívají se, že je a musí být podle jednoho zákona naprosto stejná, tak tento v článku popisovaný případ je důkazem toho, že tomu tak opravdu není. :-(

1 1
možnosti
VH

Hmm- A co je špatně? Podle mně fakt, že matka neměla uklidnit dítě a vysvětlit mu, že teď se v nemocnici vyspinka a ona si pro něj přijede. Ono s hysterikem nelze jednat rozumně - on rozum nemá.

0 3
možnosti
Foto

Smutná zkušenost. Já zažila velkou potupu staršího pána v čekárně, kam vešla sestra a přede všemi nahlas řekla a potvrdila jeho diagnózu. Bez zardění a asi před rokem.

5 1
možnosti
Foto

To myslíte ten vtip v Kameňáku, jak sestra v čekárně volá: "Á, paní Vonásková, Vy jdete na ten anonymní odběr na AIDS, že?"

Ale, samozřejmě, být by to nemělo.

1 0
možnosti
Foto

Já nevím. Mně se zdá postup lékaře správný a dál jsem již nečetl. A také nechápu výraz "negativní revers".

Tím asi chcete vyjádřit postoj, že dotyčný sám za sebe nebo za svého potomka na sebe bere následky odchodu z nemocnice.

Sám jsem jednou takový revers sám za sebe podepisoval a na slovo negativní se fakt nepamatuji.

7 2
možnosti
HV

No ono slovo revers označuje souhlas, případně odmítnutí určitého lékařského postupu... Tedy pokud souhlasíte, jde o pozitivní (písemný) reverz, pokud s navrženým nesouhlasíte, musíte podepsat negativní revers. I když uznávám, všeobecně je slovo revers známo spíše jako odmítnutí postupu.

2 0
možnosti
JR

J10a78r83a 59R97a93n34k

23. 4. 2017 1:58

Myslim, ze krome Indie a jiznich evropskych zemi, kdy rodiny sve prislusniky v nemocnici i krmi, v zadne nerozvojove zemi nemuzete skutecne zustat, i kdyz - ve Svycarsku mi dovolili s babickou, ktera mela privatni pojistovnu zustat celou noc.

Muzu se zeptat na stari ridice, myslim, ze jste ho neuvedla, vim, ze tady muzou delat ridicak v 16, ale smi jezdit pouze do 8 hodin vecer a nesmi nikoho vozit, jezdi s N na aute a kazdy vi, ze jsou zacatecnici....tady se stejne temer vubec netroubi a neproblikava;-)

3 3
možnosti
Foto

Vaše právo zůstat s vaší dcerou musí být nadřazené jakékoliv legislativě bez ohledu na následky.

11 6
možnosti
  • Počet článků 49
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1674x
Miluju svobodu, Pipi Dlouhou punčochu, cestování a zmrzlinu. Jsem taky matka tří dětí (2002, 2008 a 2019), propagátorka unschoolingu, sebeřízeného vzdělávání, dobrovolnosti a informovanosti v oblasti práv dětí a rodičů ve vzdělávání. Píšu blog s názvem DĚTI JSOU TAKY LIDI, od roku 2012 se podílím na rozvoji iniciativy SvobodaUčení.cz, natáčím videa, přednáším a beseduju.

Seznam rubrik