Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J46i20ř58í 85P74l36í20v54a

31. 10. 2020 11:56

Charles Dickens měl stejný názor. Viz třeba román David Copperfield, kde novomanželé David a Dora, tak rozdílní, si dávají velký pozor, aby jeden druhého k ničemu nenutili nebo ho nepoučovali proti jeho vůli. Čtěte pozorně.

0 0
možnosti

Já také nikoho do ničeho nenutím a moje děti normálně fungují. A s podivem, chodí do běžné školy. No asi to hold vidí u rodičů,kteří mají zaměstnání, plní si své pracovní povinnost a ta práce je přitom baví. Říká se, že většina problémů, je v hlavě. Těžko říci, v jaké hlavě je u vás v rodině ten problém se školstvím...děti by možná běžnou školu s běžnými dětmi a učiteli zvládly levou zadní a ještě by se jim to líbilo. Ale nemají tu možnost....

0 0
možnosti
Foto

A ony si nezajdou popovídat s kamarády? Mne škola nesmírně otravovala a nudila a co mě zajímalo, jsem se naučil mimo školu. Na škole bylo dobré hlavně to, že tam byla řada zájmových kroužků a činností.

Nadané děti jsou těmi méně nadanými brzděny, takže je to buď znechutí, nebo kvůli tomu "zakrní".

0 0
možnosti
Foto

Lidé mají utkvělou představu, že bez donucení by nic nefungovalo. Naštěstí se okruh těch, co pochopili, že právě ono donucení je všeobecnou brzdou bránící lidem udělat další krok k ctnostné společnosti, rozrůstá.

Jsem rád, že je nás víc a víc. R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS