Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I46v34o 79H32e57b98e24l29k69a 8355400832460

Tak tady máme blog o tom, jak matka vynervovala dítě. Když bylo po nehodě se záchranářem v sanitce, tak bylo v pohodě a smálo se. Jen přijela vyšilující matka, začalo vyšilovat i dítě, že by mělo jít na rentgen.

Pak nám celý příběh graduje do monstrozního rozhodnutí doktora - nelidy, který si chce nechat dítě na pozorování. Protože, i když je malá pravděpodobnost, že je nějaké vnitřní zranění, tak je evidentní, že by matka byla první, která by na něj podávala žalobu.

Takhle tady máme jen stížnost, že rodiče nesmí být s dětmi v nemocnici do osmnácti let věku dítěte.

Sorry jako, ale madam, s tímhle nikoho, kdo má víc mozkových buněk než zubů neoslníte.

+2/−1
29.4.2017 23:04

M26a76r95i85e 61Š13í50p32k40o34v37á 5762302644367

R^

0/0
30.4.2017 20:20

L46a75d73i88s35l57a26v96a 96S17t43r41n69a17d57o40v60a 3618454431932

Pokud by se lidé , chovali jako lidé , ušetřili by si spoust nepěkných zážitků. Chování lékaře z pozice moci, úšklebky sestry ....nebylo to zbytečné ? Je nám dar komunikace, a máme mozek , domluvme se jako lidé.

0/0
29.4.2017 17:39
Foto

J80a49n29a 78M87a52j30o42v43á 4745102736753

Milá Maruško (Klárko, Vendulko), ani nevíš, jak jsem šťastná, že se ti nic nestalo, to je skvělé, jak to všechno dobře dopadlo. I pan doktor chce mít jistotu, že jsi v pořádku, tak ještě naplánoval nějaké vyšetření. Teď se tady (s Pepíkem a Karlikem) vyspíš a já si vezmu dovolenou a ráno přijdu, ať to všechno rychle najdeme. Nejradši bych tu s tebou zůstala, ale tady jsou jen maminky miminek, ty se bez maminky totiž neobejdou. To ty už dávno jo, pamatuješ na školu v přírodě?

(A s doktorem se do krve můžu pohádat ráno, pokud mám pocit, že mi skutečně bylo ukřivděno).

+4/0
29.4.2017 23:43
Foto

P17e63t41r34a 92H60a94v78e21l26k64o16v63á 8433223872

Děti byly vyplašené, nemocnice asi neměla lůžka, aby tam rodiče v noci umístila. Ono to není tak jednoduché, když by najednou vyžadovali právo být s každým dítětem všichni jejich rodiče, protože mají o ně strach před nezodpovědným a necitelným jednáním lékařů, tak by se musela kapacita nemocnic nafouknout o 2 násobek lůžek a to není prakticky možné, protože by se provoz neúměrně prodražil.

Dětské středisko evidentně nemělo kapacitu tam nechat rodiče přespat, tak to řešili takto. Lepší ale dle mého názoru takto přehnaná starost lékařů o zdraví pacientů po havárii, zvláště, když se jedná o děti, nežli potom mít na sobě milionové žaloby rodičů o to, že u dětí došlo jejich zanedbáním například k vnitřnímu krvácení. Dnešní Občanský zákoník dává mnohem větší právo každému se soudit o kdeco a nakonec by to mohla v krajním případě i nemocnice hodit na dané lékaře a vyvinit se z toho. A pokud by se opravdu dodatečně projevila nějaké negativní prognóza lékařů a dítě by do druhého dne například zkolabovalo, tak by to bylo jen na nich. Proto chtěli regres. Nedokážu si rovněž představit, jak měli jednat o případném zdravotním stavu bez přítomnosti zhysterizovaných dětí, které nabyly po drastické havárii dojmu, že je asi daní lékaři hodlají přes noc zamordovat, když je nepohlídají rodiče. Pokud by se situace stala za bílého dne, tak by se snad vyřešila, asi by se domluvilo pro rodiče lůžko, ale někdy v noci? Mého otce poslali lékaři na pohotovosti domů s klíšťovou enfefalitidou v 40 horečkách, ačkoli jsem je upozornila ústně jasně na možné riziko klíšťové enfefalitdy a dali mu jen nepatrně slabé antibiotikum. Na riziko encefalitidy jsem před tím upozornila jak praktickou lékařku, tak pohotovost a ještě další lékařku. Nakonec stejně skočil v nemocnici v docela zanedbaném stavu a až po týdnu mu zjistili, že má encefalitidu. A nehnala jsem to přes facebook a právní poradny, protože to celé dobře dopadlo a po 3 měsících léčby českými lékaři uzdravil.

+1/0
28.4.2017 23:11

B19e10n 70P58a35v75k54a 1147473927881

Jsem se k článku původně nechtěl vyjadřovat, protože to by bylo na samostatnou kapitolu... Já bych doktorovi s klidem řekl, aby si ten božský syndrom strčil do... Protože o nic jiného nejde.

+2/−1
28.4.2017 12:33

J76a56n 76C26h74o92b76o15t 5173898669317

Proč neakceptujete, že zákony i předpisy toho lékaře hovoří jinou řečí? Dítě má právo na přítomnost rodiče. Bodka. Rodič se může s dítětem dohodnout jinak. Může. Ale pokud cítí, že má s dítětem být, mají na to oba právo. Bodka.

Já bych své dítě také jen tak samo v nemocnici nenechal. To, že to jiní udělali a dítě "přežilo", je zase vedlejší.

Myslím, že věta lékaře o tom, že se rodiče neptá, ale pouze sděluje, hovoří za vše.

Lékaři - a i pacienti - si pomalu musejí zvyknout, že sou lidé a lékařům partneři a musí s nimi podle toho být jednáno.

A je vidět, že i jinak milý doktor toto v hlavě srovnáno nemá, a jakmile někdo jeho paradigma poruší, ztrácí fazónu.

+4/−2
28.4.2017 8:12

Š92á72r80k12a 82Č71a96p28k52o24v84á 6634532720383

Před pár lety jsem musela nechat skoro šestiletého syna v nemocnici na infekčním oddělení s kampylobakteriózou (něco jako salmonela). Původně jsme šli na dětskou pohotovost večer s horečkou skoro 40 st., syn měl bolesti břicha, průjem. Po vyšetření sdělili diagnózu a oznámili, že tam musí zůstat. Syn byl samozřejmě taky vyděšený, plakal a nechtěl tam zůstat, ale dokázala jsem mu to vysvětlit, že mu to pomůže a že hned ráno tam za ním přijdeme. Paní doktorka taky byla hodná i sestřičky, takže jsme ho odvedli do pokoje, uložili do postele. Ráno jsem za ním přišla a byla celý den až do večera. Tak jsem se s manželem střídali několik dní. Syn to bez problémů přežil a nikdy mu to jako nějaký hrůzostrašný příběh nepřipadalo. Myslím si, že když je vystresovaná matka, tak to pro dítě není dobré a vše se dá i tak malým dětem vysvětlit.

+9/−2
26.4.2017 9:18

V88á92c13l26a16v 57H69r69d15i17n13a 7210489147234

To máte kliku, ale ne všechny děti jsou jako ty vaše. Já po nehodě, kdy mne sejmul ožrala jsem byl v nemocnici 4 měsíce a řeknu Vám i v osmadvaceti letech jsem byl na měkko, když za mnou táta jedno za týden přijel. Měl to do prahy asi 200km. A jak mi pak říkal, kdyby nemusel makat, tak by si snad zaplatil hotel, aby tam mohl se mnou být. Ten doktor jí mohl nějak vyhovět. Kdo nechce hledá důvod a kdo chce způsob. Nebo tak nějak.

+5/−1
26.4.2017 13:06
Foto

J82a11n90a 83M19a60j33o66v73á 4985702336913

To není klika, to je v rodině.

(V nemocnici taky šílím).

0/0
26.4.2017 14:11

M14i70c90h97a56e55l95a 16N95o20v96á96k64o82v77á 9752814633666

Když se chce, tak všechno jde, když se nechce tak nejde nic. V některých nemocnicích respektují, že děti v takové situaci rodiče potřebují a nějak vyjdou vstříc, třeba jen tím, že rodič přespí na židli u postele.

A někde vystraší dítě, vyhrožují a řešení nehledají. A ty argumenty tady dole, že dřív tohle bylo normální, no moje mamka má docela traumatický zážitek, kdy jako dítě byla v nemocnici sama. jako přežila, ale bylo to zcela zbytečné takto trápit malé dítě, ale tehdy byla taková doba. Snad se to obrací k lepšímu, i když někde pomaleji, jak je vidět

Po nehodě opravdu není ta správná chvíle trénovat statečnost a samostatnost dítěte. I někteří dospělí pobyt v nemocnici těžko nesou....

+1/−3
25.4.2017 22:23

M17i64l13o32s96l23a35v 82J39o13s32í31f58k24o 6232786823932

A co trauma pro děti na pokoji, kam uloží nového pacienta? Co je tam má otravovat nějaká cizí ženská? Jak jsem psal - řešení musí hledat obě strany. Jen prosazovat sebe nestačí!!!!

+5/−3
25.4.2017 23:04

M45i76c57h38a17e71l14a 92N28o36v82á56k84o19v41á 9632684883816

A jaké řešení hledal ten doktor?

ta paní by tam byla přes noc, takže cizí dítě by to trauma v klidu zaspalo. Ráno by proběhlo třeba ještě nějaké vyšetření a bylo by po problému. Hledáte mouchy kde nejsou.

0/−1
26.4.2017 7:08

M73i76l71o72s25l91a82v 73J61o81s82í85f98k83o 6392156163382

Dtěmohlo být buď samo, nebo matka měla hledat řešení a né dupat nožičkou. Potřeby jiných jsou pro vás mouchy - typická sobeckost.

+4/−1
26.4.2017 8:31

M98i91c97h39a78e86l52a 36N54o92v90á66k89o35v41á 9142154313726

já se ptám, jaké řešení nabízel doktor ? dítě samo řešení není. Píšete , že řešení měly hledat obě strany, doktor nic nenabídl, jen vyhrožoval.

Potřeba dítěte být po nehodě v nemocnici s matkou je taky potřeba jiných, takže tohle je taky typická sobeckost, když to nechcete uznat.

vymyslel jste si nějaké imaginární trauma, které by údajně nějaké dítě mělo, jak to víte, že yb to pro někoho bylo trauma? Jak staré dítě bylo a nějakém pokoji, měli tam všechny pokoje plné atd?

0/−1
26.4.2017 20:25

M75i89l51o94s89l29a46v 70J98o91s17í71f56k51o 6802936623662

Jak jsem psal, řešení měli hledat oba. Matka i doktor.

0/0
26.4.2017 22:24

M54i51c81h64a80e75l30a 46N59o53v20á74k89o86v11á 9232444883196

doktor řešení nehledal, o tom je článek.

+1/0
28.4.2017 20:42
Foto

V24á12c36l89a65v 62C35h48u74c66h59m42a 6455581348606

Vaše děti mají trauma z toho, když se v jejich přítomnosti objeví nějaká cizí ženská?8-o

+1/0
27.4.2017 17:05

M30i98l93o24s31l57a39v 74J35o94s18í14f15k57o 6222616713782

Úplně stejné, jako když 9 letá má přespat v nemocnici. Nevím proč by tam měla rušit nějaká další osoba. Děláte z děcek citlivky a pak se divíte, že nejsou samostatné!!!!

+2/0
28.4.2017 6:53

B59o40h63u85m29i38l 42M11i62c86h27a60l 3115294605361

Trauma na pokoji? Manželka takto byla přes den se synem po operací očí, hodně času mu četla a ostatní děti z toho trauma neměly, ba naopak.

Později, když byl jiný syn hospitalizovaný s klíšťovou encefalitidou, jsme se u něj střídali a bylo to podobné.

0/0
29.4.2017 8:20

M87i62l84o28s69l74a11v 70J61o23s68í70f21k66o 6732546783462

Taky jsem byl se synem týden v nemocnici při jeho operaci očí. Měl je zafačované 6 dní. Bylo to ovšem se souhlasem zdravotního personálu.

0/0
30.4.2017 19:17
Foto

J13a39n92a 93M20a93j33o39v69á 4385692186513

Víte...máme ty práva. A těmi kolem sebe mlátíme jedna radost.

Ale nějak nemáme selský rozum a odpovědnost sami ze sebe, pokoru.

Těžko neseme pobyt v nemocnici všichni, ale okamžik, kdy se něco akutně stane prostě NENÍ časem pro rodičovské emoce. Je-li emotivní maminka, měl tam prostě být táta.

A vnímat taky to, že situace nastala náhle, nemocnice má své podmínky a možnosti, řešit věci v noci je obtížné. A HLAVNĚ vnímat to, že se nic nestalo - vždyť holčička ještě v záchrance štěbetala se záchranářem a zjevně žádné trauma neměla. Tak na to stačilo navázat s tichou, obrovskou úlevou, že se celkem nic nestalo.

A doma to pak oslavit způsobem, jak je v rodině zvykem.

Věci prostě často nejdou podle listiny práv a svobod a podle našich přání, ale rýsuje je život sám.

A dělat z komára vola je prostě ztráta času, který se dal věnovat právě třeba dítěti.

+9/−1
26.4.2017 7:58

V49l57a97d64i32m42í78r 62H65r40u66b16ý 1974891727692

Jestli jsem z kontextu pochopil správně, tak táta už není součástí této konkrétní rodiny. Takže jako první volba je v tomto případě vždycky matka. Jinak souhlasím.

0/−1
26.4.2017 13:04
Foto

J36a48n76a 21M27a60j68o20v76á 4685612876103

A proč? To dítě není méně jeho přece, nebo se rozpadem vztahu rodičů změní geny? V době mobilních telefonů snad není problém, aby oba rodiče o starostech dětí věděli současně.

(To není rýpanec do Vás, jen prostě k zamyšlení.).

Jinak díky.

+1/0
26.4.2017 22:27

M46a40r61t20i73n21a 71M56o44u40d75r25á 7800713716859

Ustrašení rodiče => ustrašené dítě. Tak to platí, platilo a bude platit vždycky. Jestli chcete, aby se Vaše dítě nebálo, musíte být především statečná sama.

+10/−4
25.4.2017 20:13

T94e30r30e63z13a 31H60a57j89k89o79v46a 5317942694540

presne, co jsem v diskuzi cekala...matky afektovane, zpovykane, deti taky a pan doktor je buh, ktery ma absolutni pravdu a navic...prece zas tak moc nevydelava. Ze?

Chvani personalu je hnus.

0/−4
25.4.2017 18:27

V78l26a34d78i56m42í86r 27H25r34u94b72ý 1614401547882

Nikde tu v diskuzi nevidím, že by pan doktor byl bůh, který má absolutní pravdu. Trošku jste si zapřeháněla, že? Je to hnus, není to hnus ...

+1/0
26.4.2017 13:07

M61i74r84o95s98l56a92v 25V53e18r13n15a38r 9180578986273

Trošku nechápu některé zdejší diskutující.

Myslím, že dětský pacient i vystrašení rodiče po autonehodě, mají právo na to, jednat třeba i trošku afektovaně. Chtěl bych vidět vás v takovéto situaci.

Naproti tomu doktor a další personál by se v této situaci měli chovat vždy profesionálně. Dělat útrpné obličeje a trapné poznámky o nezodpovědnosti rodičů za profesionální nepovažuji.

+8/−1
25.4.2017 14:00

P45e11t97r 31S75k56á70c70e10l 6404519179

Jakpak funguje LOK? Pro výstrahu ostatním se nic nestane, pacient je pro ně rukojmím.

Takto se snižuje vážnost lékařského stavu. Naštěstí máme kolem sebe moudré lékaře, pány lékaře. Proto si jich vážíme a důvěřujeme jim, nikoliv ovšem slepě.

Brno je celé protkáno šikovnými lékaři. Před rokem 1989 jeden vynikající zubař léčil chrupy šejkům v Arábii, takových je nám třeba...R^

0/0
26.4.2017 20:09

M36i49l22o76s63l59a19v 75J61o82s61í72f37k15o 6512426693742

1.děkuji za článek - dozvěděl jsem se něco nového, o čem jsem nevěděl a může se mi to hodit.

2."povýšenost, pohrdání a neochota najít společné řešení" - nevím jak to bylo ve skutečnosti, ale z toho co píšete tam toto nevidím. Navíc na hledání společného řešení by museli oba chtít hledat. Z vašeho popisu společné řešení nehledal ani doktor, ale ani Vy. Vás ale samozřejmě omlouvá krizová a neznámá situace.

+3/−1
25.4.2017 8:32

D30a85n64a 35T27e93n52z73l14e13r 5240952685153

Přesně. Doktoři nejsou v nemocnicích proto, aby hledali nějaká řešení pro zpovykané pacienty, kterým nevoní způsob, jakým nemocnice pracuje.

Přirovnám to k restauraci. Dojde host a bude tvrdit, že guláš není dost gulášovitý. Bude chtít, aby mu číšník našel jinou restauraci, která má dost gulášovitý guláš. Co asi číšník řekne?

+4/−5
25.4.2017 9:23

M85i88r14o95s35l50a77v 98V81e46r43n82a38r 9690258336233

Promiňte, ale nemocnice není restaurace. Navíc služby v restauraci nemáte nějakou daní předplacené, takže není problém v případě problémů odejít jinam.

Zatímco nemocniční péči předplacenou máte, a tak máte nárok na určitou kvalitu služby.

+2/−1
25.4.2017 13:48
Foto

J77a75n83a 33M19a25j91o90v75á 4475482306513

nárok na určitou kvalitu služby. Souhlas. V případě nedostatečného ošetření bych byla opravdu nekompromistní. Tečka.

+5/0
25.4.2017 15:05

D32a76n37a 47T74e15n46z50l70e33r 5240312505563

Však ten doktor také žádnou předplacenou službu neodmítl. Naopak. Byl zodpovědný a rozhodl, že se tam holčička pro jistotu nechá na pozorování, jak vyplynulo z článku.

Silně ale pochybuju, že fakt, že platíte pojištění, vás opravňuje od doktora očekávat, že hodí za hlavu předpisy, svou práci a místo co by se staral o další pacienty, vám půjde připravovat postel, hledat hotel nebo hledat nějakou jinou nemocnici, ve které se vaší výsosti bude líbit víc než v téhle. :-)

+8/0
25.4.2017 16:35

V53á88c10l61a81v 75H94r79d48i32n24a 7610689167184

No jestli by jste vy nechala svoji malou dcerku vystrašenou sama v nemocnici, tak chudáci vaše děti. Já bych se od ní nehnul. A vůbec, maminka měla právo s dcerkou zůstat.

+2/−2
26.4.2017 7:05
Foto

J51a96n33a 43M90a54j59o22v96á 4885502956893

Víte, já bych se postarala, aby nebyla vystrašená, vzala si dovolenou a ráno věci dořešila.

Nebo bych si ji bez keců vzala na ten reverz domů (upřímně - asi ne i když věřím, že bych ji pohlídala líp) a seděla bych u postele a ráno s ní naběhla dovyšetřit. Hlavně v klidu. A kdyby měla zůstat v nemocnici, tak bych si v normálním denním provozu zjistila informace o tom, jak to tam chodí a co je reálné.

A bylo by.

+3/0
26.4.2017 8:38

D25a27n12a 63T22e31n88z67l44e22r 5760512195823

Právo asi měla (když budeme hodně volně interpretovat zákon), možnost ale neměla.

Mohla to řešit v klidu tím, že to dítěti vysvětlí a nechá ho tam, stejně jako to dělají rozumní rodiče. Ona ale zvolila cestu hysterie, prosazování svého sobeckého pocitu, že ona je princezna a všichni musí tancovat, jak ona píská. :-) Chudáci doktoři, jestli jim dělají hysterky na každé noční takovéhle scény... opravdu to není jednoduché povolání.

+3/−1
26.4.2017 9:08

V85á84c78l62a46v 68H12r40d79i47n72a 7380299807344

Jak víte, že byla hysterická. mě to připadá, že nebyla. Prostě jim řekla, že zůstane. Hotovo

0/−1
26.4.2017 11:53

D17a11n82a 40T67e74n10z49l93e31r 5640752715323

To je velice veselý přístup. Chci jít do kina a je vyprodáno. Prostě jim řeknu, že tam zůstanu. Hotovo.

:-)

No a oni zavolají policii. Taky hotovo.

+2/0
26.4.2017 12:45

V75á21c36l28a89v 16H10r34d45i20n45a 7900579967694

Mícháte hrušky s jablky.

0/−1
26.4.2017 13:00

D95a79n49a 82T90e48n11z37l19e77r 5690262185883

Ale houby. Jen vám znázorňuju, co tohle sobecké a jájínkovské chování mívá běžně za následek. :-)

+1/−1
26.4.2017 13:28
Foto

F19r10a32n32t27i19š37e56k 81K25š89í71r 2209236905

Lidé jsou různí, někomu se disciplína a autoritativní přístup může líbit, obzvlášť, když není aplikován a něj a jeho rodinu a ostatní to mají jinak. ;-)

+1/−1
27.4.2017 20:48
Foto

V58á57c73l96a20v 24C45h87u23c72h47m68a 6225241638586

No právě že ten doktor hodil předpisy za hlavu. To vám nějak uniklo. :-)

0/−1
27.4.2017 17:11

N98a18t27á78l57i74e 34J77a37h75o89d62o73v40á 7518629137127

Děkuji za článek. Když jsem byla malá, stalo se mi něco podobného.;-( Dobré vědět toto info, kdybych podobné situaci musela čelit s mými dětmi.

0/0
24.4.2017 13:00
Foto

J14a20n 17H40o63r45á82č32e78k 7292946155928

clanek me az tak moc nebavil, ale ta diskuze tady je docela zabavna. Oba tabory nakonec maji v necem pravdu a to je v tom, ze moje dite, moje zodpovednost a moje rozhodnuti.

Ano podle zakona maji rodice (prosim neaplikujte jenom na matky) pravo byt se svym ditetem v nemocnici. V praxi je otazka jak stare dite musi byt, aby to byla zaroven nutnost byt u jeho luzka. Pojistovna tuto hranici stanovila na 6 let veku tzn. veku kdy je dite rozumove vyvinute a je to zaroven hranice kdy deti chodi do skoly. Ono je to ale individualni, jsou deti, ktere to zvladnou v peti letech, ale jsou i deti ktere to v 9. letech nezvladnou (pripadne to nezvladnou jejich rodice). Pak taky zalezi na situaci, je logicke, ze pokud je dite na ARO nebo na JIP tak rodice chteji a vlastne potrebuji bez ohledu na vek byt mu co nejvic nablizku, to je krizova situace.

Na druhou stranu jedna noc na pozorovani u ditete, kteremu je skoro deset, by pri spravnem vysvetleni melo zvladnout samo, opet ale musime pocitat s krizovou situaci, ktera tady nastala a to ze holcicka mela traumatizujici zazitek (to nakonec i matka) a zde emoce proste prevladnou nad chladnym rozumem. Nikomu bych nevycital nic proste to byla krizova situace a at sebevic chapu zajem ditete, potazmo matky, tak i chapu postoj nemocnice.

Kazdopadne vite co je vetsi legrace? Planujete s malym ditetem operaci a vite, ze vy jako otec jej budete do nemocnice doprovazet a pozor. MUSITE JIT NA POKOJ S DOPLATKEM (je jedno jestli jednoluzkovy standard kde je doplatek nizsi nebo nadstandard s vyssim doplatkem) a jinak to nejde, protoze by to ostatnim maminkam mohlo byt neprijemne, jelikoz vy jste otec, chlap a nemate tam co delat :D

Hezky den.

+6/0
24.4.2017 11:37

M45a81r22i89e 13H68o98l46e45č71k44o56v78á 4547392714445

Jan to napsal moc pěkně. Pravdu má ze svého pohledu v podstatě každý. Jen bych nenadávala doktorovi. Nechtěl nic podcenit a přece jen autonehoda není sranda. Rodiče mají ze zákona právo doprovázet své dítě, a to i ve věku devíti let. Ale na stránkách oné nemocnice se píše, že na to prostě namají kapacitu. Dělají už asi i tak, co mohou, aby tam maminky mohly se staršími dětmi trávit co nejvíce času přes den? Předpokládám jinak, že jsou rádi, že zvládnout "ubytovat na noc" maminky dětí do šesti let. Rozumná maminka by to měla pochopit, a ne řešit paragrafy. Navíc, bude-li na lůžkovém pokoji pět dětí, jak vysvětlíte tomu zbytku, že někdo tam maminku má a někdo ne? Dalších pět lůžek by se tam pro pět maminek asi nevešlo. Ani asi židlí.

Jsem maminka tří dětí a musím přiznat, že bych byla šťastná, že si tam chtějí dítě v takové situaci nechat na pozorování. Opravdu klidně i beze mne, hlavně když bude v pořádku. (Nepopírám, že bych si cestou z nemocnice nezabulela.)Domnívám se, že i mému sedmiletému synkovi už bychom to zvládli vysvětlit. Umírala bych doma strachy, jestli nemá nějaké skryté zranění...

+7/−1
24.4.2017 16:24

L45e98n49k67a 93N72o98v96á 1116706218885

Já nechápu tu hysterii. Nemocnice nejsou nafukovací a umíte si představit jak by bylo těm ostatním dětem, které tam jsou bez rodičů??? Jak by jste jim asi vysvětlila, že zrovna vaše dítko má nárok tam být s rodičem zatímco ostatní ne? Chápu, že to byla vypjatá situace, ale na druhou stranu chápu lékaře, že si tam děti chtěl nechat na pozorování, nějaká zranění se nemusí projevit hned. Lepíš být víc pozorný než něco zanedbat.

+8/−3
24.4.2017 10:47

V13o33k81o98u85n 95V16l14a12d34i40m53i77r 8432118319838

Nemocnice nejsou nikde nafukovaci. Jen je otazkou, proc to jinde jde a v teto zemi ci jen teto nemocnici ne.

+1/−1
24.4.2017 17:54
Foto

J59i71ř70í 63H81e38r89m94á89n72e82k 4246882412560

Všude to jde?

0/0
25.4.2017 12:32

T20e43r21e89z44a 69H81a48j34k69o20v15a 5557712344910

Proc by to mela nekomu vysvetlovat????????8-o

0/0
25.4.2017 18:34



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.